Muzyka na każdą okazję









Muzyka na każdą okazję? Trudno znaleźć takie utwory, jednak postanowiłam przyjrzeć się poszczególnym zespołom i wykonawcom, a następnie wybrać kilka piosenek, które mogę słuchać niezależnie od humoru. Dziś chciałabym zaproponować Wam trzy piosenki Aerosmith, amerykańskiego zespołu rockowego.

Mój wybór jest dość typowy i zapewne może kogoś zdziwić, że proponowane utwory jeszcze mi się nie znudziły, ale nie zmienia to faktu, iż są to trzy z moich muzycznych hitów.

Pierwszym z nich jest I Don't Want to Miss a Thing, piosenka znajdująca się na ścieżce dźwiękowej filmu Armagedon. Moje serce podbiło zarówno wykonanie, jak i tekst. Od niedawna kojarzy mi się również z wakacjami - słyszałam ją codzienne w tym samym miejscu i czasie. Chyba ktoś też był fanem ;) Słyszałam, że przed zaangażowaniem Liv Tyler do obsady filmu, piosenkę miał wykonać inny zespół. Jeśli to prawda, to przyznam, że nie wyobrażam sobie tego utworu w lepszej wersji niż oryginalna.

Kolejna piosenka - Cryin' na początku porwała mnie wykonaniem. Była to jedna z tych piosenek, które cały dzień chodzą po głowie i nie chcą Cię opuścić ;) W tym wypadku nie było to jednak zbyt uciążliwe. Piosenka często pojawia się w radio. Jeśli ktoś jej jednak jeszcze nie słyszał, to polecam nadrobić zaległości.

Skoro pojawiły się już I Don't Want to Miss a Thing i Cryin', to zapewne nikogo nie zdziwi jeśli zakończeniem mojej listy będzie utwór Crazy. Charakterystyczny głos Stevena Tylera, zapadający w pamięć refren i oczywiście muzyka łączą się w ciekawą całość. Warto posłuchać. 

Są piosenki, które nudzą już przy drugim odsłuchaniu. Te do nich nie należą. Mimo, iż są to najbardziej znane utwory zespołu, które możemy usłyszeć na każdym kroku, to zawsze wywołują uśmiech na moich ustach i mogę ich słuchać bez końca. Mam nadzieję, że Wy też... :)

Komentarze

  1. Aerosmith <3 tak, podobno U2 mieli wykonać I don't wanna miss a thing XD Ballady, które wymieniłaś również bardzo lubię, ale polecam jeszcze albumy Rocks, Get your wings i Toys in the attic :D Czekam na kolejne posty muzyczne, bo to jeden z moich ulubionych cykli! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę! :D
      Może napiszę recenzję któregoś z wymienionych przez Ciebie albumów? :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty