3xGNR




Dawno nie pisałam postów muzycznych, dlatego postanowiłam, iż w tym miesiącu pojawią się dwa. Jakiś czas temu zaproponowałam Wam trzy utwory Aerosmith - dziś pojawi się kolejna trójka. Liczę, że lubicie Guns N' Roses... ;)

Jedną z moich ulubionych piosenek tego zespołu jest Don't Cry. Jeśli lubicie słuchać muzyki do poduszki, to sądzę, iż powinna być odpowiednią propozycją. Uwielbiam jej tekst i wykonanie... Warto posłuchać.

Na mojej osobistej liście top 3 nie mogłoby zabraknąć November RainByła to pierwsza piosenka Guns N' Roses, którą usłyszałam i do dziś mi się nie znudziła. Wykonanie, tekst... Wsród atutów nie można oczywiście pominąć gitary!

Ostatnią z dzisiejszych propozycji jest Sweet Child O'MineCharakterystyczny wokal Axla doskonale komponuje się z muzyką. Jest to jeden z pierwszych utworów, które przychodzą mi na myśl o Guns N' Roses. Według mnie to obowiązkowa piosenka dla tych, którzy dopiero poznają twórczość zespołu.

Mam nadzieję, że spodobał Wam się pomysł weekendu z Guns N' Roses. Sama dawno nie słuchałam piosenek tego zespołu i uznałam, że warto przypomnieć sobie ulubione utwory :) Pozostaje mi jedynie życzyć Wam przyjemnego wieczoru przy muzyce. Miłego słuchania! :)

Komentarze

Popularne posty